In deze aflevering spreek ik met Inge Lambrecht. Inge startte de webshop Troossst, een online winkel waar je geschenken en kaarten kan vinden voor mensen die door een moeilijke periode gaan.

In deze podcast vertelt Inge over hoe ze haar eigen overtuigingen over ondernemerschap aan de kant moest schuiven en waar ze de motivatie vindt om voor een beladen thema als ziekte en rouw een nieuw concept uit te werken.

Ik ben dagelijks bezig met sociale media. Ik heb geen fysieke winkel, dus voor mij komt Instagram het dichtste bij een uitstalraam.

Inge Lambrecht, Troossst

Inge heeft het ook over haar kijk op sociale media en over de combinatie van een voltijdse job, met daarnaast een eigen webshop en ook nog een echtgenoot en 2 jonge kinderen.

Luister hier naar de podcast

Haar sociale media inspiratie haalt ze bij…

Een leverancier als @Hoshii.be, dat is een creatieve onderneemster die op Instagram een duidelijke eigen stijl heeft die past bij haar producten.

Het boek dat haar inspireerde in marketing en ondernemerschap is…

Geen enkel… Ook al heeft Inge veel gelezen over ondernemerschap, ze is er vast van overtuigd dat je vooral moet doen en – soms al eens pijnlijk – zelf moet ondervinden.

Ze gaat wel graag naar lezingen en krijgt vooral veel motivatie van een spreker als Prof. Manu Keirse.

Je kan Inge Lambrecht en Troossst volgen via

Ik heb nog nooit gehoord dat mensen die een pakje ‘Troossst’ gaven, een negatieve reactie kregen. Ik denk niet dat je ooit met zo’n geschenk iets mis kan doen.

Inge Lambrecht, Troossst

Bedankt voor het gesprek, Inge!

Wat vond je van deze aflevering?

Laat hieronder een reactie achter of schrijf een review op Apple Podcasts, op die manier vinden nog meer mensen deze podcast terug.

Dankjewel!


0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *