In deze aflevering spreek ik met Ina De Quint. Met haar vader als ecologische inspiratiebron, lanceerde ze in 2018 haar duurzame merk “Captain Cork”.

Op sociale media deelt ze een eerlijk verhaal over haar stappen als onderneemster en toont ze ook haar handtassen en accessoires gemaakt van kurk.

We hebben het over authenticiteit op sociale media en hoe je ook in crisissituaties mag geloven dat alles goed komt.

Ina De Quint met de handtassen van Captain Cork

Ik kies er bewust voor om oudere Instagram posts niet weg te doen. Zo zie ik de evolutie die ik heb gemaakt doorheen de tijd.

Ina De Quint

Ina heeft het over haar aanpak op sociale media, de strategische keuzes die ze maakt en ook soms de snelle beslissingen die achteraf succesvol bleken.

Luister hier naar de podcast

Haar sociale media inspiratie haalt ze bij…

Instagramaccounts zoals @whomademyclothes en @cosh.eco. “Zo’n accounts zetten het belang van duurzame modeproductie in de verf”

Het boek dat haar inspireerde is…

“Alles komt goed” van Louise Hay: “Een zinnetje dat soms gemakkelijk gezegd wordt, maar in dit boek vind je echt handvaten om in crisissituaties positief te blijven denken.”

Je kan Ina De Quint en Captain Cork volgen via

En ook in de winkel in Antwerpen

Als ik voel dat ik uit mijn comfortzone ga, dan weet ik dat ik aan het groeien ben.

Ina De Quint
Captain Cork

Bedankt voor het gesprek, Ina!

Wat vond je van deze aflevering?

Laat hieronder een reactie achter of schrijf een review op Apple Podcasts, op die manier vinden nog meer mensen deze podcast terug.

Dankjewel!


1 reactie

Tinneke · 3 april 2020 op 10:47

Wat een mooi verhaal zit er achter Captain Cork,
Mooi interview dat me bleef boeien tot het einde met toffe tips die we zeker gaan benutten.
Tinne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *