In deze aflevering spreek ik met Joke Decru. Joke is sociaal onderneemster en directeur van Aap vzw.
Als gedragstherapeute voor honden & katten doet ze er alles aan om de relatie tussen mens en huisdier te verbeteren. Ze loopt over van ambitie en bestuurt de vzw zoals een bedrijf.
We hebben het doelstellingen halen op sociale media, het belang van een goeie planning en hoe je als vzw kan kijken naar de return on investment van al je marketingkeuzes.

Fotograaf:: Maité Thijssen
Als we iets doen, dan moet het goed zijn, anders zijn, uniek zijn.
Joke Decru
Joke heeft het over het belang van te weten waar je als organisatie voor wil staan, maar ook waar je niet voor staat.
Luister hier naar de podcast
Haar sociale media inspiratie haalt ze bij…
Marketingtrendzetters als Coolblue, maar ook uit podcasts als Werk & Leven, 100% Thijs en Hooked on Business.
Het boek dat haar inspireerde is…
Van zelfstandige naar ondernemer in 15 uitdagingen, Andy Coomans
De 4 disciplines van uitvoering, Sean Covey
VerMERKvuldig, Katlijn Voordekkers
Joke houdt haar lijstje met boekentips bij op een papiertje dat ze overal meeneemt. Ben jij op zoek naar een handige app voor je te lezen boeken? Check dan zeker eens Goodreads.
Je kan Aap vzw volgen via
Ik heb een haat/liefde verhouding met sociale media. Ik doe het wel graag, maar ik vind het ook wel vermoeiend. Je moet altijd “aan” staan.
Joke Decru

Fotograaf:: Maité Thijssen
Bedankt voor het gesprek, Joke!
Wat vond je van deze aflevering?
Laat hieronder een reactie achter of schrijf een review op Apple Podcasts, op die manier vinden nog meer mensen deze podcast terug.
Dankjewel!
0 reacties